რესურსი : ვიდეორგოლი " Johan Wolfgang Goethe"
https://drive.google.com/file/d/1ZG6pqQi8_f1hQynqgLYFaI3bCWo5j9YR/view?usp=sharing
რესურსი: "კამათელი" https://drive.google.com/file/d/1Fe7g145sx17Xrd4cr0XpaWf8BljPh7HT/view?usp=sharing
უცხოური
ენის კომპეტენციებიდან ლაპარაკის სწავლა ყველაზე
მეტად უძნელდებათ მოსწავლეებს. იმისათვის,
რომ გამეადვილებინა მოსწავლეებისათვის სალაპარაკო უნარ-ჩვევის ჩამოყალიბება შევქმენი სასწავლო
რესურსი მე-8 კლასისთვის, თუმცა იგი შემდეგ გამოვიყენე
სხვა კლასებშიც.
რესურსი
წარმოადგენს მუყაოსაგან დამზადებულ კუბს კამათლის მსგავსად, რომლის 5 წახნაგზე დაწერილია
კითხვითი სიტყვები WER? WO?
WAS? WANN? WARUM?
WIE? და
ბარათები რომლებზეც მოცემულია თემები: Freizeit,
Essen, Tagesablauf, Fernsehen
და ა. შ. სულ 6-8.თემა.
მონაწილე
ირჩევს სასურველ თემას, იღებს შესაბამის ბარათს და აგორებს კამათელს. იგი უსვამს თემასთან დაკავშირებით დანარჩენ მონაწილეებს შესაბამის კითხვას. მაგ.: ბარათი -
Frezeit ; კამათელი
- WANN? მონაწილე სვამს კითხვას: “ Wann hast du
Freizeit?” მონაწილეები პასუხობენ დასმულ კითხვას . შემდეგ შემდეგი მონაწილე ირჩევს სხვა თემას და აგორებს ე. წ. კამათელს და სვამს კითხვას და ა. შ. თამაშის წრე დამთავრებულია, როცა ყველა თემა/
ბარათი გამოყენებული იქნება. შემდეგ შესაძლებელია ახალი თამაშის ახალი წრე.
მიზანი
აქ თანამშრომლობაა: ყველა თანამონაწილე ერთად თამაშობს და ერთმანეთს ეხმარება.
მოსწავლეები ამ აქტივობას აასრულებენ ჯგუფებში
( 3-4 მოსწავლე ერთ ჯგუფში) .
რესურსის გამოყენება განკუთვნილია ენის ფლობის
A1 / A2 დონისთვის. თუმცა თემების
შეცვლით იგი შეგვიძლია
B1 დონეზეც გამოვიყენოთ.
რესურსი
მრავალჯერადი გამოყენებისაა. ყოველი ახალი გამოყენებისას მოსწავლეები ადგენენ განსხვავებულ
კითხვებს და პასუხობენ განსხვავებულად.
კამათელის გამოყენება შესაძლებელია ერთი თემის ფარგლებში( მაგ.:“ Tagesablauf“) ახალი თემის შეტანის ან დასრულების შემდეგ.
No comments:
Post a Comment