წარმოგიდგენთ სხვადასხვა დროს გამოყნებულ შეფასების რუბრიკებს:
Präsentation
Thema: Reisen in
DeutschsprachigenLänder
Klasse:VIII
|
Krieterien
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
Inhalt 25%
|
mangelhaft
|
lückenhaft
|
zufriedenstellend
|
gut
|
perfekt
|
|
Präsentation 25%
|
mangelhaft, teilweise
unverständlich, erhebliche
Stockungen
|
lückenhaft, teilweise
unklar, aber im Ansatz
verständlich, Stockungen
|
zufriedenstellend,
verständlich, mehrere
Stockungen
|
Gut, klar, verständlich,
einigeStockungen
|
Perfekt, klar, deutlich, füralleverständlich
|
|
Ausdruck,
Redemittel, formale Richtigkeit, Aussprache, Flüssigkeit
|
mangelhaft, begrenzter
Wortschatz, ständige
Stockungen, grobe Fehler
|
lückenhaft, kaum
ausreichender Wortschatz,
mehrere
Stockungen, viele Fehler
|
zufriedenstellend,
ausreichender Wortschatz,
kleinere
Stockungen, wenige Fehler
|
gut, angemessener
Wortschatz, relativ flüssig,
kaum
Fehler
|
perfekt, umfangreicher
Wortschatz, flüssig, korrekt,
keine
Fehler
|
Klasse
VIII
Selbstbewertung
Rubriken
|
Lückenhaft
1
|
Mangelhaft
2
|
Ausreichend
3
|
Gut
4
|
Perfekt
5
|
|
IchkannnurwenigeKlassenaufgabenmachen,
-IchkannErgebnissekurz,
stockendpräsentieren.
-IchkannLesestrategienverwenden, abersehrschwach.
|
Klassenaufgabenkannichnurteilweisemachen.
-Ergebnissepräsentiereteilweise.
-IchkannLesestrategienteilweiseverwenden,
|
IchkannKlassenaufgabenmachen.
-IchkannErgebnissekurzpräsentieren.
-IchkannLesestrategienverwenden
|
Klassenaufgabenmacheich gut.
-Ergebnissepräsentiereich gut.
-IchkannLesestrategiengut verwenden
|
-Klassenaufgabenmacheichsehr gut.
-Ergebnissepräsentiereichperfekt.
-IchkannLesestrategienperfektverwenden
|
Kooperation/
|
Ich binnichtaktiv, nichtkooperativ, versuche die Beweisungen
von Lehrerinzuvermeiden.
|
Ich bin wenigaktiv, wenigkooperativ,
erfüllenichtalleBeweisungen von Lehrerin.
|
Ich bin aktiv,
kooperativ, Meistenserfülle die
Beweisungen von Lehrerin
|
Ich bin aktiv,
kooperativ, Erfülle die
Beweisungen von Lehrerin
|
Ich bin aktiv,
kooperativ, ichhelfe, ermutigemeineMitschüler.
Icherfüllevollständig dieBeweisungen
von Lehrerin.
|
-
|
|
Mangelhaft
2
|
Ausreichend
3
|
Gut
4
|
Perfekt
5
|
| |||||
|
კომუნიკაცია/ სიტყვები
|
მოსწავლეს უჭირს საუბარი.
ან საუბრობს შეცდომებით, რაც ხელს უშლის აზრის გაგებას.
|
მოსწავლე
...საუბრობს შეფერხებებით, თუმცა ახერხებს აზრის გამოხატვას,
|
მოსწავლე
...საუბრობს ძირითადად გასაგებად. შეცდომები ხელს არ უშლის აზრის გაგებას.
|
მოსწავლე
...საუბრობს გასაგებად, თავისუფლად, სწორი გამოთქმებით , იყენებს სწორ
გრამატიკულ სტრუქტურებს.
|
|
კითხვა
|
მოსწავლე
...კითხულობს ძალიან ნელა.
ან უმეტესად
შეცდომებით.
...უჭირს პერსონაჟის, მოქმედებების ამოცნობა.
...ნაკლებად ფლობს კითხვის სტრატეგიებს.
|
მოსწავლე
... კითხულობს შეფერხებებით.
...ნაწილობრივ
ამოიცნობს პერსონაჟს, მოქმედებებს.
... ნაწილობრივ ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი,
სელექციური).
|
მოსწავლე
... კითხულობს ძირითადად თავისუფლად.
... ამოიცნობს
პერსონაჟს, მოქმედებებს.
... ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი, სელექციური).
|
მოსწავლე
... კითხულობს სწორად და თავისუფლად.
...ადვილად
ამოიცნობს პერსონაჟს, მოქმედებებს.
...კარგად
ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი, სელექციური).
|
თვითშეფასების სქემა
კლასში მუშაობა
კრიტერიუმი
|
დაბალი 2
|
საშუალო 3
|
კარგი 4
|
მაღალი 5
|
წაკითხულის გაგება
|
მე მიჭირს ინფორმაციის მოძიება და ამოკითხვა ტექსტიდან.
მე მიჭირს სიტყვების ჩასმა სწორად
ტექსტში
|
მე ინფორმაციას ნაწილობრივ მოვიძიებ ტექსტში;
სიტყვების ნაწილს ვსვამ სწორად ტექსტში
|
მე შემიძლია ტეხსტში ინფორმაციის
მოძებნა და კარგად წამოკითხვა.
მე თითქმის სწორად ვსვამ სიტყვებს
შინაარსობრივად გამოტოვებულ ადგილებში.
|
მე შემიძლია სწრაფად მოვძებნო
ტექსტში სასურველი ინფორმაცია და მკაფიოდ
გასაგებად ამოვიკითხო იგი.
მე შემიძლია შინაარსობრივად სწორად ჩავსვა სიტყვები გამოტოვებულ ადგილებში
|
ჯგუფში მუშაობა და ჩართულობა
|
მე ნაკლებად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე ნაწილობრივ ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე კარგად ვარ ჩართული საგაკვეთილო აქტივობაში.
გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
|
მე აქტიურად ვარ ჩართული ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში. გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან
პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ
მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.
|
|
|
|
|
|
No comments:
Post a Comment