შეფასების რუბრიკები




წარმოგიდგენთ  სხვადასხვა დროს გამოყნებულ შეფასების რუბრიკებს:

BewertungsschemaProjekt

Präsentation
Thema:  Reisen in DeutschsprachigenLänder
Klasse:VIII


Krieterien
1
2
3
4
5

Inhalt 25%
mangelhaft

lückenhaft

zufriedenstellend
gut

perfekt



Präsentation 25%
mangelhaft, teilweise unverständlich, erhebliche
                     Stockungen

lückenhaft, teilweise unklar, aber im Ansatz
                     verständlich, Stockungen

zufriedenstellend, verständlich, mehrere
                     Stockungen

Gut, klar, verständlich, einigeStockungen

Perfekt, klar, deutlich, füralleverständlich


Ausdruck, Redemittel, formale Richtigkeit, Aussprache, Flüssigkeit
mangelhaft, begrenzter Wortschatz, ständige
                     Stockungen, grobe Fehler

lückenhaft, kaum ausreichender Wortschatz,
                     mehrere Stockungen, viele Fehler

zufriedenstellend, ausreichender Wortschatz,
                     kleinere Stockungen, wenige Fehler

gut, angemessener Wortschatz, relativ flüssig,
                     kaum Fehler

perfekt, umfangreicher Wortschatz, flüssig, korrekt,
                     keine Fehler














        

Klasse VIII

Selbstbewertung                                                                                                 
Rubriken
Lückenhaft
1
Mangelhaft
2
Ausreichend
3
Gut
4
Perfekt
5
Klassenaktivitaeten

IchkannnurwenigeKlassenaufgabenmachen,
 -IchkannErgebnissekurz, stockendpräsentieren.
-IchkannLesestrategienverwenden, abersehrschwach.

Klassenaufgabenkannichnurteilweisemachen.
-Ergebnissepräsentiereteilweise.
-IchkannLesestrategienteilweiseverwenden,

IchkannKlassenaufgabenmachen.
-IchkannErgebnissekurzpräsentieren.
-IchkannLesestrategienverwenden

Klassenaufgabenmacheich gut.
-Ergebnissepräsentiereich gut.
-IchkannLesestrategiengut verwenden

-Klassenaufgabenmacheichsehr gut.
-Ergebnissepräsentiereichperfekt.
-IchkannLesestrategienperfektverwenden

Kooperation/
Ich binnichtaktiv,  nichtkooperativ, versuche die Beweisungen von Lehrerinzuvermeiden.
Ich bin wenigaktiv,   wenigkooperativ, erfüllenichtalleBeweisungen von Lehrerin.
Ich bin aktiv,  kooperativ, Meistenserfülle  die Beweisungen von Lehrerin
Ich bin aktiv,  kooperativ, Erfülle  die Beweisungen von Lehrerin
Ich bin aktiv,  kooperativ, ichhelfe, ermutigemeineMitschüler. Icherfüllevollständig  dieBeweisungen von Lehrerin.







შეფასების სქემა

-


Mangelhaft
2
Ausreichend
3
Gut
4
Perfekt
5


კომუნიკაცია/ სიტყვები
მოსწავლეს უჭირს საუბარი.
ან საუბრობს შეცდომებით, რაც ხელს უშლის აზრის გაგებას.
მოსწავლე
...საუბრობს შეფერხებებით, თუმცა ახერხებს აზრის გამოხატვას,
მოსწავლე
...საუბრობს ძირითადად გასაგებად.  შეცდომები ხელს არ უშლის აზრის გაგებას.
მოსწავლე
...საუბრობს გასაგებად,  თავისუფლად, სწორი გამოთქმებით , იყენებს სწორ გრამატიკულ სტრუქტურებს.

კითხვა
მოსწავლე
...კითხულობს ძალიან ნელა.
ან  უმეტესად შეცდომებით.
...უჭირს პერსონაჟის, მოქმედებების ამოცნობა.
...ნაკლებად ფლობს კითხვის სტრატეგიებს.
მოსწავლე
... კითხულობს შეფერხებებით.
...ნაწილობრივ  ამოიცნობს  პერსონაჟს, მოქმედებებს.
... ნაწილობრივ ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი, სელექციური).


მოსწავლე
... კითხულობს ძირითადად თავისუფლად.
... ამოიცნობს  პერსონაჟს, მოქმედებებს.
... ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი, სელექციური).


მოსწავლე
... კითხულობს სწორად და თავისუფლად.
...ადვილად  ამოიცნობს  პერსონაჟს, მოქმედებებს.
...კარგად  ფლობს კითხვის სტრატეგიებს(გაცნობითი, სელექციური).













თვითშეფასების სქემა
კლასში მუშაობა
კრიტერიუმი
დაბალი  2
საშუალო  3
კარგი  4
მაღალი  5
წაკითხულის გაგება
მე მიჭირს ინფორმაციის მოძიება და ამოკითხვა ტექსტიდან.

მე მიჭირს  სიტყვების ჩასმა სწორად ტექსტში
მე ინფორმაციას ნაწილობრივ მოვიძიებ ტექსტში;

სიტყვების ნაწილს ვსვამ სწორად ტექსტში
მე შემიძლია  ტეხსტში ინფორმაციის მოძებნა და  კარგად წამოკითხვა.
მე  თითქმის სწორად ვსვამ სიტყვებს შინაარსობრივად გამოტოვებულ ადგილებში.
მე  შემიძლია სწრაფად მოვძებნო ტექსტში სასურველი ინფორმაცია და  მკაფიოდ გასაგებად ამოვიკითხო იგი.
მე შემიძლია შინაარსობრივად სწორად ჩავსვა სიტყვები გამოტოვებულ ადგილებში
ჯგუფში მუშაობა და ჩართულობა
მე ნაკლებად  ვარ  ჩართული საგაკვეთილო  აქტივობაში.  გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას მცირე  წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
მე ნაწილობრივ  ვარ  ჩართული საგაკვეთილო  აქტივობაში.  გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვცდილობ, ჩემი  წვლილი შევიტანო პრობლემის გადასაჭრელად.
მე კარგად ვარ  ჩართული საგაკვეთილო  აქტივობაში.  გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ჩემი წვლილი შემაქვს პრობლემის გადასაჭრელად.
მე აქტიურად ვარ  ჩართული  ყველა საგაკვეთილო აქტივობაში.  გუნდში/პარტნიორთან მუშაობისას ვმსჯელობ თანაგუნდელებან  პრობლემის გადასაჭრელად, ვისმენ და გამოვთქვამ მოსაზრებებს. ვამხნევებ მეწყვილეს, თანამოსაუბრეს.






No comments:

Post a Comment