გაკვეთილის გეგმები

                     გაკვეთილის გეგმები გარე დაკვირვბისთვის
https://drive.google.com/drive/folders/1Gepkmhw_r95NqWMzNw3IZc9Lhwds9gaM?usp=sharing


         სამოდელო გაკვეთილის გეგმის ნიმუში


კლასი: მე-6 კლასი (ენის შესწავლის მეოთხე  წელი- 2 აკ. საათი კვირაში)

თემა:  “ Tagesablauf”

მიზანი:.
- მოსწავლეს შეუძლია  კითხვებze  პასუხის გაცემა თემასთან დაკავშირებით  და მარტივ  ინტერაქციაში მონაწილეობა.
-მოსწავლეს შეუძლია  კითხვის სტრატეგიების (გლობალური,  სელექტიური) გამოყენება.
- მოსწავლეს შეუძლია  სიტყვების, წინადადებების  სწორად წარმოთქმა
- მოსწავლეს შეუძლია  მოსასმენი  ტექსტის გაგება
-მოსწავლეს შეუძლია  ითანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მეწყვილესთან.IIუცხ.დაწყ.(II)1  IIუცხ.დაწყ.(II)2IIუცხ.დაწყ.(II)3. IIუცხ.დაწყ.(II)6.


დრო
საგაკვეთილო ფაზა
მიზანი
მასწავლებლის აქტივობა
მოსწავლეთა აქტივობა
სოციალური ფორმა
რესურსები
7წთ










საშინაო დავალება
















ინფორმირება
შემოწმება













მასწავლებელი გააცნობს მოსწავლეებს მოკლედ გაკვეთილის მიზნებს და შეფასების სქემას.

მოსწავლეებთან ერთად შეაჯამებს საშინაო დავალების შედეგებს








მოსწავლეები ეცნობიან გაკვეთილის მიზნებს და შეფასების სქემას.




პლენუმი











დაფა, ცარცი












10 წთ






თემის შეტანა
მოსწავლეთა მოტივირება; წინარე
ცოდნის აქტივირება;
სალაპარაკო უნარ-ჩვევის განვითარება.

1.მასწავლებელი წერს დაფაზე
Mein Tagesablauf”
 
და აგროვებს ასოციაციებს სიტყვასთან დაკავშირებით.
2. მასწავლებელი ურიგებს  მოსწავლეებს ბარათებს, რომლებზეც აქტივობებია დაწერილი და  სთხოვს  დაალაგონ დღის მიმდინარეობის მიხედვით.
შემდეგ უსვამს კითხვებს : Was  macht ihr am Morgen? Am Vormittag? Am Mittag? Am Nachmittag?  Am Abend?  In der Nacht? მასწავლებელი ეხმარება წინადადებების  გრამატიკულად სწორად  გამართვაში.


-         მოსწავლეები ასახელებენ  სიტყვებს


-
მოსწავლეები ალაგებენ  სიტყვებს , პასუხობენ კითხვებს
პლენუმი





ჯგუფური
დაფა,ცარცი



ბარათები, დაფა, ცარცი



15 წთ







თემის პრეზენტაცია
მოსასმენი ტექსტის  გაგება,





ტექსტის წაკითხვა და გლობალური და სელექტიური  გაგება. კითხვის სტრატეგიების გამომუშავება.












-მასწავლებელი   მაგიდაზე ალაგებს ფოტოებს,რომელზეც მოცემულია აქტივობები.
იგი სთხოვს მოსწავლეებს , მოისმინონ მასწავლებლის მიერ წაკითხული ტექსტი და აიღონ  ტექსტში დასახელებული აქტივობების  შესაბამისი ფოტოები. მასწავლებელი მოსწავლეებთან ერთად აჯამებს შედეგებს.

-1მასწავლებელი   ურიგებს მოსწავლეებს დავალებებს ინდივიდუალურად: 1) კითხვებზე პასუხის გაცემა  2) გრამატიკული  - პასუხები კითხვაზე   wohin? ,3)   უცხო სიტყვები ტექსტიდან.
 მასწავლებელი აჯამებს შედეგებს

-          




-         მოსწავლეები  იღებენ შესაბამის ფოტოებს და ასახელებენ აქტივობებს.



-მოსწავლეები  ერთად  კითხულობენ ტექსტებს ,  ასრულებენ  დავალებას  და  წარმოადგენენ





ინდივიდუალური






ინდივიდუალური









ბარათები


სასწ. წიგნი
„Wir“
გვ.117 დავ.8












10 წთ











ახალი მასალის განმტკიცება - ვარჯიში1











სალაპარაკო უნარ-ჩვების განვითარება. წერის სტრატეგიების  განვითარება




1.მასწავლებელი ურიგებს  მოსწავლეებს სამუშაო ფურცლებს. მოსწავლეებმა  უნდა უპასუხონ კითხვებს , დაუსვან  პარტნიორს კითხვები და შეავსონ  სამუშაო ფურცელი.

2. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს,  შევსებული  ინფორმაციის მიხედვით  მოუყვნენ  ახალ პარტნიორს  მეგობრის შესახებ
-მოსწავლეები უსვამენ პარტნიორს შეკითხვებს და ავსებენ სამუშაო ფურცელს.

მოსწავლეები საუბრობენ.






ინდ./პარტნიორული




პარტნიორული
სამუშაო ფურცლები










საშინაო დავალება


მასწავლებელი აძლევს საშინაო დავალებას, დაწერონ ტექსტი  საკუთარ თავზე.




3წთ
/შეფასება/

1.      მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს შეფასების სქემის მიხედვით/ კომენტარებით.



შეფასების სქემა


No comments:

Post a Comment