https://drive.google.com/drive/folders/1Gepkmhw_r95NqWMzNw3IZc9Lhwds9gaM?usp=sharing
სამოდელო გაკვეთილის გეგმის ნიმუში
კლასი: მე-6
კლასი (ენის შესწავლის მეოთხე წელი- 2 აკ.
საათი კვირაში)
თემა: “ Tagesablauf”
მიზანი:.
- მოსწავლეს შეუძლია კითხვებze პასუხის გაცემა თემასთან დაკავშირებით
და მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა.
-მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სტრატეგიების (გლობალური, სელექტიური) გამოყენება.
- მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების, წინადადებების სწორად წარმოთქმა
- მოსწავლეს შეუძლია მოსასმენი
ტექსტის გაგება
-მოსწავლეს შეუძლია ითანამშრომლობს თანაკლასელებთან, მეწყვილესთან.IIუცხ.დაწყ.(II)1 IIუცხ.დაწყ.(II)2. IIუცხ.დაწყ.(II)3. IIუცხ.დაწყ.(II)6.
დრო
|
საგაკვეთილო ფაზა
|
მიზანი
|
მასწავლებლის აქტივობა
|
მოსწავლეთა აქტივობა
|
სოციალური ფორმა
|
რესურსები
|
7წთ
|
საშინაო დავალება
|
ინფორმირება
შემოწმება
|
მასწავლებელი გააცნობს მოსწავლეებს მოკლედ გაკვეთილის მიზნებს და შეფასების
სქემას.
მოსწავლეებთან ერთად შეაჯამებს საშინაო დავალების შედეგებს
|
მოსწავლეები ეცნობიან გაკვეთილის მიზნებს და შეფასების სქემას.
|
პლენუმი
ი
|
დაფა, ცარცი
|
10 წთ
|
თემის შეტანა
|
მოსწავლეთა მოტივირება; წინარე
ცოდნის აქტივირება;
სალაპარაკო უნარ-ჩვევის განვითარება.
|
1.მასწავლებელი წერს დაფაზე
“Mein
Tagesablauf”
და აგროვებს ასოციაციებს
სიტყვასთან დაკავშირებით.
2. მასწავლებელი ურიგებს მოსწავლეებს ბარათებს, რომლებზეც აქტივობებია
დაწერილი და სთხოვს დაალაგონ დღის მიმდინარეობის მიხედვით.
შემდეგ უსვამს კითხვებს : Was
macht ihr am Morgen? Am Vormittag?
Am Mittag? Am Nachmittag? Am
Abend? In der Nacht? მასწავლებელი
ეხმარება წინადადებების გრამატიკულად სწორად გამართვაში.
|
-
მოსწავლეები ასახელებენ სიტყვებს
-
მოსწავლეები ალაგებენ სიტყვებს
, პასუხობენ კითხვებს
|
პლენუმი
ჯგუფური
|
დაფა,ცარცი
ბარათები, დაფა, ცარცი
|
15 წთ
|
თემის პრეზენტაცია
|
მოსასმენი ტექსტის გაგება,
ტექსტის წაკითხვა და გლობალური და სელექტიური გაგება. კითხვის სტრატეგიების გამომუშავება.
|
-მასწავლებელი მაგიდაზე ალაგებს
ფოტოებს,რომელზეც მოცემულია აქტივობები.
იგი სთხოვს მოსწავლეებს , მოისმინონ მასწავლებლის მიერ წაკითხული ტექსტი
და აიღონ ტექსტში დასახელებული აქტივობების შესაბამისი ფოტოები. მასწავლებელი მოსწავლეებთან
ერთად აჯამებს შედეგებს.
-1მასწავლებელი ურიგებს
მოსწავლეებს დავალებებს ინდივიდუალურად: 1) კითხვებზე პასუხის გაცემა 2) გრამატიკული - პასუხები კითხვაზე
„wohin? ,3)
უცხო სიტყვები ტექსტიდან.
მასწავლებელი აჯამებს შედეგებს
-
|
-
მოსწავლეები
იღებენ შესაბამის ფოტოებს და ასახელებენ აქტივობებს.
-მოსწავლეები ერთად კითხულობენ ტექსტებს , ასრულებენ
დავალებას და წარმოადგენენ
|
ინდივიდუალური
ინდივიდუალური
|
ბარათები
სასწ. წიგნი
„Wir“
გვ.117 დავ.8
|
10 წთ
|
ახალი მასალის განმტკიცება - ვარჯიში1
|
სალაპარაკო უნარ-ჩვების განვითარება. წერის სტრატეგიების განვითარება
|
1.მასწავლებელი ურიგებს მოსწავლეებს
სამუშაო ფურცლებს. მოსწავლეებმა უნდა უპასუხონ
კითხვებს , დაუსვან პარტნიორს კითხვები და
შეავსონ სამუშაო ფურცელი.
2. მასწავლებელი სთხოვს მოსწავლეებს, შევსებული
ინფორმაციის მიხედვით მოუყვნენ ახალ პარტნიორს მეგობრის შესახებ
|
-მოსწავლეები
უსვამენ პარტნიორს შეკითხვებს და ავსებენ სამუშაო ფურცელს.
მოსწავლეები საუბრობენ.
|
ინდ./პარტნიორული
პარტნიორული
|
სამუშაო ფურცლები
|
|
საშინაო დავალება
|
|
მასწავლებელი აძლევს საშინაო დავალებას, დაწერონ ტექსტი საკუთარ თავზე.
|
|
|
|
3წთ
|
/შეფასება/
|
|
1.
მასწავლებელი აფასებს მოსწავლეებს შეფასების სქემის
მიხედვით/ კომენტარებით.
|
|
|
შეფასების სქემა
|
No comments:
Post a Comment